MIN NYA KAMERA

Vad tycker ni ?? Hoppas att den är bra annars har Thomas fått hjärtingarkt i onödan.




Amanda

Tack! Åh, detsamma! :D

Linda

va kul med ny kamera!!

♥ Sandra ♥

Tack så jätte mycket :) JAg solen kom hit idag, härligt som bara den!



Hoppas du har haft en bra dag :)

Linda

Nämen tack så mycket!

Hoppas du blir nöjd med din fina kamera, har faktiskt också tittat på en sån=)



Du får säga vad du tycker sen så får jag förstahandsinformation=))



@}-,--

Emma

Tack detsamma! Jo då jag har haft en solig dag, du då?

Ida Funk, vardag och tankar.

Tack =) Soligt har vi haft det. =) skönt att solen äntligen har kommit fram.

Amelie

sv: visst e dt irriterande? ;o

Evelina

Sv: Tacktack, detsamma! :D



Hoppas kameran är bra!

Linn

sv: tack så mycket , detsamma!

jo här har det varit soligt (:

Anonym

tack. de va bra råd:) Jag ska göra mitt bästa.

tror du på de med hjärtljuden, om bebisen har högt, så är de tjej , och är de lågt är de en pojke?

Jag fick ju höra mitt barns idag, och de va helt underbart:) För varje vecka som går, så känner jag mer och mer hur mkt modersinstikt jag får i mig=)

donna

sv: hihi taack , gulllig du är ! :) njaa inte jätte solig men inge regning heller , själv då ? btw het kamera !

c

tack detsamma =) tyvärr har vädret varit dåligt, regn och molnigt...hur är det med dig då=)

Neda

sv: Tack, detsamma =)

maria

Var den dyr?:)

felicia

sv: Tack så mycket, du har också en fin blogg.

Jo tack, jag har haft en jättebra dag, hoppas du får en lika bra dag :D



kram

Jag och fotbollsspelarn

Åh kul med ny kamera :)

sellssi

supersnygg

Madde

HEj, tack för din kommentar. Vädret har inte varit så bra, men dagen annars har :) Själv då? Snygg kamera förresten :D

linn

tack för din fina kommentar :) ja här har det varit soligt men tyvärr har det varit blåsigt och kallt. Tänkte sitte på uteplatsen och blogga, det gick an ett tag, sen gav jag upp och gick in.



Läcker kamera!

I S A B E L L A

Vad kul med ny kamera! Hoppas den funkar bra nudå.



sv: Hehe, det var faktiskt riktigt gott också!