RAPPORT

Det är många som frågare om Carmen Ly och hur det går just nu.Till alla er snälla läsare som har fölt min blogg och vet om Carmen Ly vill jag bara berätta att allt går bra just nu.
I dag hände det inget speciellt heller. För säkerhets skull åker vi till skolan i morgon och frågar hur det går.
Helt otråligt att bara med lite hot om polisanmälning började det hända saker. Varför måste man hota människor för att de ska ta dig på allvar ??
 Har så klart skrivit upp allt som har hänt och har även tagit kort på hennes blåmärken.
 Vi får ta en dag åt gången och vara tacksamma för varje dag som går utan mobbning.

   Tack snälla ni att ni bryr er.

 Kram Kadri
Jag och fotbollsspelarn

Va skönt att höra att det går bättre!

jjessicab

Vad härligt att höra att det går bättre! :)

Hanna

Hej, jättefin blogg! Besök gärna min och skriv vad du tycker om min hårförlängning! Kram



http://h88.blogg.se

Anonym

Förlåt om reklam känns påhoppande men jag måste berätta om en sida som verkligen fungerar . gratismode , jag har varit medlem i några månader och redan fått hem 3 presentkort , vilket tyder på att det verkligen fungerar det går snabbt att samla ihop poäng och det är nya tävlingar varje vecka där man kan vinna allt från trisslotter till mobiltelfoner. Bli medlem via min länk så får du extra poäng och även jag får poäng, http://www.gratismode.se/?c=48217. kramar :)