RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG


De här blev 5 finalister. Nu är det upp till er att ragga röster. En röst per person. Du kan rösta på dig själv.
Mera regler under förra inlägg.
Hoppas jag fick i alla länkar.

NR: 1



NR.2




NR.3



NR.4



NR.5

Förvirrade Morsan

då är jag lite ego och röstar på mig själv ;)

emma, bloggdesigner

ja röstar på nummer 3 :)

ida

roligt att jag är med :)

Kashaya

Jag röstar på nr 3

cornelia

nummer 5, carolinemode :)

MalinO

Jag röstar på nr, 3 :)

C.mode

Sv: Åh , vad roligt! :)

Är väl lite ego jag också då och lägger en röst på mig själv , nr5. Men det är jag värd :)

Ha en bar kväll! :)

Camilla

Vad kul med en tävling! :)



haha jag ska kolla in dina veckans bloggar lite senare..

nu ska jag ut en sväng innan solen går ner!



Klart jag vill vara med..

har inte vart ut på bloggen på ett tag..

får aldrig låna datorn. ;(



men nu är det RIX FM i Västerås så barnen är där!!



Så nu passar jag på..



Kramizzzz GILLAR din blogg oxå och den är visst en MAMMA blogg.. ;)

Alle

Jag röstar på nr. 2

Lizalii

♥ABSSOLUTARNELAA

röstar på 2an :)

Dejana

NR 2! :D

sophie

Röstar på nummer 2 :D

kittymon

Jag röstar på nr 2

Ida

Jag röstrar på nummer 2 :)

Dina

haha, jag röstar klart på nr:2.

LizaLii ;) <3

Zandra

LISA, nr 2 :)

Anonym

nummer3, ida :)

Anonym

oj, menade 4! :D

Arèir

Nummer 3!!