SLAVARBETE

God kväll !!
Ni har väl märkt att jag har inte bloggat i dag och ni har ju saknat mig. Eller hur ?? Säg att ni har gjoirt det..

I dag har jag slavat. Jag har städat, städat och städat. Och inte syns det något inte.
Som det inte  var nog fick jag order av MASSA att olja altanen också. ...


Barnen har varit på strålande humör idag.


De tyckte väl inte att det med värmen var så bra idee.

Efter lång dags slit fick slaven en fin middag som belöning, en falukorvs macka. Man får ju det som man har förtjänat. Jag var väl inte så duktig då...

Nu har barnen badat, vi har blivit upplyst av Carmen Ly att hon kan bli sjuk för hon har fått en myggbett till(???)och jag har landat framför min älskling och bloggar.

Så var den här dagen på VILLE VILLEKULLA.
I morgon är en annan dag och vi får se vad vi hittar på då.

BARNENS BuS PÅ STUTSMATTAN.








rebecca

sv: det blir rörigt tyckte jag, men man vänjer sig väl. hehe

Ida

tacktack! fin blogg :)

Jenny

Hej tjejen



Kikar in en snabbis i bygg och flyttkaos för att kolla hur det är med dig :)



Hoppas du haft en fin dag, kram Jenny