STIMOROL FUSION- vilken är din favorit ??

Köpte massor av Stimorol fusion härom dagen. I vissa perioder kan jag inte leva utan tuggummi, tvångstankar tror jag.
Har fått en nu favorit CHOCOLATE CARAMEL. VILKEN ÄR DIN FAVORIT ??
Jessica tror att de är godis och springer efter mig och ropar DUDIS, DUDIS. Hon kan ju inte tugga tuggummi än. Hon äter de som det våre godis. Så jag har fått gömma de från henne.

♥ABSSOLUTARNELAA

åh, va kul! :D

L I N N S O N D E L L

jaha okej, vad kul att höra! :)

Anonym

sv: åååh så sött : D

Du ska vara stolt över dem, de är säkert helt underbara

♥ABSSOLUTARNELAA

haha :D

Anonym

jo det kan jag förstå :)

händer idag då?

J

Oj, visste inte ens att det fanns Chocolate Caramel, låter farligt gott. Måste nog springa ut och skaffa på lunchen:)

kittymon

jag har inte testat fusion så har ingen favorit. Tuggar inte speciellt ofta heller.



tackar! Är nöjd med sakerna!

E M M A

thihi okej tack för din fråga, kommer svara på alla ikväll eller i morgon så håll utkik^^

Förvirrade Morsan

jag äääälskar strawberry lime! och tycker det är lite bra med chokladsmak på tuggummi ;)

Christine

Har ingen direkt favorit.