EN VANLIG DAG

I dag har vi haft det som vanligt eller kanske lite värre till o med.
Thomas``terroristen`` har varit hemma från jobbet. Vet inte vem jag ska tacka för det. Sen har jag försökt o få lite jobb gjort(någon måste ju försörja oss).
Har också hunnit o skrämma små barn och Thomas har slösat pengar på en ny torkarblad och tankat bilen.  Var det verkligen nödvändigt ???
 Vi har också varit på IKEA och köpt ribbotten och madrass till Jessicas nya säng. Kanske  Thomas bygger i hop den om jag är riktigt snäll. Får se hur jag får plats med den i Jessicas rum. Hennes rum är ju så himla liten, men Thomas går inte med på att bygga på  tredje våningen.
 IKEA hade rea för medlemmar så det blev lite billigare med ribbotten och madrass.
 Ringde Jempa för att berätta att vita lädersoffan hon ville ha var på rea, men hon hade redan ändrat sig och ville inte ha den längre. Vad förånad jag inte blev. Hon ändrar ju sig en gång i timmen. Tror hon har haft 10 soffor senaste tre åren.
 Eftersom hon inte blev av med sina saker på blocket var jag tvungen o köpa hennes saker och vi åkte dit för att göra upp affären. Nu har jag köpt ännu mera onödiga saker. Vart ska jag ha de  ??  I min nya kontor när det blir klar kanske. Om det blir klar någon gång.
 Hos Jempan lyckades Jessica hälla på sig halva parfym flaskan så nu luktar hon som en..... Ni vet...
 Kvällen har gått som vanligt med massa bus.
Jessica fick för sig att hon var hungrig. Precis efter vi hade borstat tänderna. Som vanligt.


Sen hittade hon en napp som är egentligen dockans. Den ville hon ha nu. Hon som adrig har tagit napp.



Ser ni hennes fina kanin ?? Den lämnar hon inte  för fem sekunder. Ska försöka o kidnappa den o tvätta den i gen.

 Nu såver alla. Bara jag som är vaken och leker med godisarna från IKEA. Att man kunde göra så mycket roligt med de. Jag kommer o äta upp alla innan kvällen är slut.Trot att det börjar o knugga över. Dags o lägga mig och vila. Får se om jag är ``normal`` imorgon igen.


OBS till VERONIKA!! Tråkigt att vi inte var hemma. Hoppas vi ses snart. Får passa på när ``terroristen`` är inte hemma.Lycka till med praktiken.

GOD NATT
   KRAM KADRI
Lise-Lotte

Vad gullig hon är... Vad köpte du får något?