UTMANING

Min första utmaning som kom från Maria.


Vad heter du i mellannamn: Har ingen. I Estland på 80 talet var det inte vanligt. Eller då har mina föräldrar ingen fantasi. Vet inte riktigt varför.

Har du några syskon: Ja. 6 bröder. En hel fotbollslag alltså.

Vart går drömresan: Den kom til Sverige. HAHAHA

Vart går mardrömsresan: Till Sibirien kanske. Mormors skräckhistorier.

Favoritmat: estnisk potatissallad och seljanka(en sorts kött soppa)

Mat du absolut inte äter: sniglar, sushi och massa annat konstigt som inte finns i vanliga matbutiker

Favoritämnet i skolan var: konst. Heter bild här i Sverige tror jag

Tråkigaste ämnet i skolan var:  Jumpa

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Städa

Skostorlek: 41 och jag skojar inte

Nämn 1 skådespelare du gillar: George Cloony. MUMS-MUMS(förlåt Thomas)

En film alla borde se: Juno(rolig och lite annorlunda) sen finns det ju massor av andra filmer ochså. Listan skulle bli lång.

Drömyrket är: Vara mamma på heltid. Och nu skojar jag inte. Om bara ekonomin skulle tillåta detta.

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Världens äldsta yrke. Ni vet ju vad det är.

Detta irriterar mig: Falska människor.

Detta gör mig glad: Min familj

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Pippi Långstrump så klart för vi bor ju i samma hus.

Favoritmotto:  Hur går det på svenska nu då ?? Gör det till andra vad du vill at andra ska göra åt dig ?? Något sånt.

 

Så där då. Utmaningen klar.

Utmanar alla som läser detta.

Zandra - Mamma till Thea

Tack :) & Desamma! 3 st barn var ju inte illa =) Hur gamla är dina charmtroll ? :)

Becka

Jo, egoina länkade till mej från sin blogg. Så det är därför jag har sjuuuukt många besökare idag.

Bara till att tacka och ta emot! :)

Anna

Sv: Guud så bra! ;) Då räknar jag med dig :D haha!

donna

sv: Sorry att jag inte har kunnat svara på din kommentar men de har varit en lite jobbig period för mig just nu ...



hade du en trevlig midsommar ? :)

Mia

Hej hej..

Jag deltar i en tävling som Veckorevyn har anordat där flest röster vinner en dator. Skulle varit väldigt snällt om du hade lust och rösta.. Det enda du behöver göra är att gå in på hemsidan och tryck på snäckan!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351



Kommentera gärna tillbaka! Och Tack så mkt! :)

linn

Hejsan, Hoppas du haft en trevlig helg :)



Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Becka

Åh jo...några är det allt som läser! Ser i alla fall en del kommenatrer!! ;)

jjessicab

Sv: Tråkigt dedär med kameran. Om du inte fixat den nu, har inte hunnit läsa dina senaste inlägg, kom just hem till datorn. GLAD MIDSOMMAR.. I efterskott sådär :)

Josefine-Nybliven mamma

Antagit utmaningen :)