VAKRA VÄGGAR

Jag vill tipsa er om en fantastisk sida som har jätte fina fotoramar, krokar, vägg dekorationer etc..samt lite vintage .
De har även de fina färgglada ramar från SILLY. 4 ramar för 289 kr .
 Missa inte Mia Suuri namn och symboler. Peace märket kostar 235 kr och är hela 35 cm bred. Fantastiskt decoration till en tonårsrum.
TILL VACKRA VÄGGAR
 Mycket inspiration och ögongodis finns det. För min del blir det inget handlat just nu, men när plånboken har blivit fylld igen då blir de rosa ramarna mina.
________________________________________________
UPPDATERING: All sortiment under BRA FÖR MODER JORD är i hela juli 15 % billigare
________________________________________________

Ida

Sv:

Ja för det hade inte suttit fel :P



Dom var jättefina =)

melissa

SV: verkligen!

Nali

Sen sidan ska jag nog kolla in.. vill ju ha lite ramar till min lägenhet i höst :)