VILL DU BLI VECKANS BLOGG ??

Amäl dig här under kommentarerna. Info finns i min förra inlägg.
Lycka till !! Hoppas det blir minst 5 stycke annars är det ju  pinsamt för mig.

Ida

Sv:

Nja, lite koll får man ju ha. Fast det är inte direkt så att man kan se vad någon heter, eller så. :) men vart ifrån dom kommer och så :D

emma

hej vännen:) Hoppas allt är bra med er! nu far ja till skara och kommer hem om några dgara..ska föröska blogga därifrån:P Har du för planer inför helgen?

Annica

Vill bli veckans blogg :D

V I L J A ♡

*Svar:* Ja precis! :) Och en av dessa fina kommenterer kom ju från dig - TACK! <3

maria

Jag anmäler mej :)

liza

jag vill vara med :)

Förvirrade Morsan

jag vill vara med såklart=) kan även hjälpa med hur man fixar bild och länkning om du inte redan fått hjälp?

Amelie

Sv: jo, dt e väl de.. men men :) man hoppas ju på att få träffa ngn som inte bara e ute efter en sak

Anonym

hey igen ja dt hade varit nice att vara med :)

Lise-Lotte

Jag vill vara med..:-)

ida

jag vill vara med :)

Jennica Björk

sv: ja jag hoppas också att vi får igång det snart!

Förvirrade Morsan

det är inte svårt alls, du vet hur man gör en vanlig länk va? bilden skulle jag fixat genom att ta en print screen och sen beskära bilden så bara headern är med, sen markerar du bilden i inlägget och gör den till en länk (precis som du kan göra med ett ord) =) lättast att fixa till bilden tror jag det blir med picasa 3 (om du har, går att ladda ner gratis), annars går det med paint också ;)

rebecca

sv: kanon!

Sandra

hehe okej =)

Sofie

ja, o tyvärr så måste man ju jobba :P

sanna

svar: tackar!! :) klart jag vill vara med i veckans blogg

Amelie

Sv: jo, dom gör väl de

Ida

Sv:

Ja, man har ju typ bara gått och väntat på att första tanden skulle komma :)

Linda

hihi så sant,men vart bor du då?De brukar finnas på festivalen & dylikt o i Lysekil då=)

hihi hoppas du har det bra i värmen;)

Sandra

Jag anmäler mig till att bli veckans blogg :D

Gisela Axelsson

nej det är hon inte, men enligt mig borde hon bli! vi fotade lite för skojs skull bara :D

liza

okej :)

C.mode

Jag vill vara med :) Åh , gillar såna hära tävlingar!

emelie

sv: hehe det är verkligen inget fel på bullar :p

Jenni

Jag vill :)

Tanya

men jag har gjort om den ännu en gång! :) hehe vad tycks nudå?

vesna

ja vill va med =)

Amanda

jag anmäler mej ;)



Okej, det enda som är kul med att städa är att det blir fint efteråt :p

Lotta

Hihi, jag vill bli veckans blogg :D

Rebecca

Jag vill jätte gärna vara med! :D

Jennie





åå jag vill:)

felicia östman

Intressant blogg med en fin design!

jag vill jätte gärna vara med för att bli veckans blogg! kram :)