31:a maj SÖNDAG - MORSDAG

Och så har sista dagen i maj kommit. Och vilken dag det ska bli. Vi ska till Lek och bus landet. Barnen kommer o älska det. Det finns så himla mycket roligt o göra där. Tror att jag tycker om att vara där mera än barnen. Jag klättrar o hoppar, kryper i alla göm ställen o åket ner från rutchkanan(de har jätte stora o breda så min stora rumpa får plats) .  Leklandet här i Örebro ska vara Skandinaviens största inomhus lekland. Vanligtvis är det jätte mycket folk där, men jag tror inte att det kommer o bli mycket folk idag för det är ju underbrt väder ute. Lite synd o vara inomhus, men vi har låvat Carmen Ly länge sedan och hon har väntat på det.
 Sen får man ju inte glömma att i dag är mors dag idag. Har du redan fått present ?? Har du gett present till din mamma ?? Helt underbar dag bara för oss, mammor.
 Ska nu fixa fruckost till mina tjejer och killar så de orkar o leka.
Snart ska vi åka i väg.
    
  Hoppas att ni kommer o ha det lika roligt som jag.
             Kram Kadri
Martina

Ja tror de handlar om att dom itne vågar lägga sig i... folk e så ignoranta

Camilla

Hejsan tittar in bara för att se att allt är okay med er!



Det ser så ut!



Ha en fortsatt trevlig helg!



Kramar Camilla

emma härnqvist/perfektion

åh vilka rara ungar du har! allt bra med dig nu? jag har varit lite off på bloggen men som du säkert läst så har jag börjat jobba och de har tagit mycke av min energi. kram

bells

tack det samma :D