Dagens fråga: Har ni råd att gå på semester ???

Vi har ju aldrig varit på semester. Men i år SKA VI äntligen åka någonstans. Vet inte vart ännu.
Men taken slog mig att vi är ganske inte ensamma. Det fins ganske andra som har inte varit på semester.
Har alla råd med det ?? Har ni ?? Och saknar man något om man inte åker ?? Missar barnen något eller är det bara viktigt att familjen är tillsammans ??
Veronica

tack, känner mig jätteduktig :D får hoppas på att jag orkar vara lika duktig i fortsättningen också ;D

Nina

tack så mkt :D

d e n i s e

jag tror de får familjen närmare varann, att göra något tillsammans som är kul och mysigt!

jag tycker ni skall ta er ann att åka med familjen!

Lise-Lotte

Hon är 2,5 år, men väldigt framåt. Det går dock lite upp och ner det där med att vilja klä på sig själv.

d e n i s e

sv : tack så mycket!

:):)

Kattis

Hejsan!

Åh, vad härligt att ha riktig semester.

När man åker iväg så är det ju inte massa krav på en, man är mer avslappnad och det märker barnen och blir lugnare och alla har roligare.

Vi ska åka 2 veckor till Gotlan, men vad ska man gör där sååå länge, hihi.

KRAM

My Vestlund

Sv: tack :D

emma

ja riktigt roligt att malena gick vidare (:

anna

Vi har alltid åkt på semester, men jag kan inte säga att det skulle vara bättre på något enda sätt, än att som ni inte ha varit på semester. Det ger upplevelser att vara iväg, men det kan ni ju få på hemmaplan också. En sund familj, tror jag är det viktigaste, inte semester.

Anonym

En sak är säkert iaf... det är otroooligt skönt med semester :)

josefine

Vi brukar åka på semester, småtrip över dagen till att åka över helg till annan stad och sova på hotell. I år får vi se om vi har råd med resa, och om sambon kan ta ledigt från firman. Annars blir det nog bara massa mys med bebisen denna sommmar, inte fel det heller :)

josefine

svar:.. ja så det blir mysigt att bara vara hemma med om vi inte kommer iväg, få chansen att gå in i mammarollen helt :)