Dagens fråga: Vem kommer o vinna eurovisionen i kväll ???

Jag har inte bestämt mig ännu. Tror på  Sverige, det måste man nästan när man bor i Sverige. Sen tycker jag ju om Estlands bidrag, för jag är ju estländare. Tycker Norge hade också fin låt. Och Finland.... Det finns faktiskt många bra låtar i år.
 Vem tror ni kommer o vinna i år ???

Linnéa

Svar: Med mig är det bra, hur är det själv? :)

Alexandra

sv; jo det är bara bra med mig tack :) dudå?

Evin Anna Elizabeth Nûjen

SV: Halloj! Jo då, det är bara bra med mig. Hur är det själv?

ELLEN

det är bra, hur är det själv? :)

Marina

Svar: Idag är det inte alls bra, pangförkyld och feber och hela fadderullan. Själv?

stephiesMode !!!!!!!!!!!!!!!

ha en bra dag :D

Hallonmamma

Tack så jätte mycket för kommentaren! Du har också supersöta barn. När fick du ditt första?



Jag tror Norge har en stor chans. Det är verkligen en massa bra låtar!

amanda

jo det är kanon, med dig? =)

MUSIC at danielak's

sv. jora det är bara bra med mig.. med dig då? :)

susanna

sv: jodå de är bra=) sj?

hmm.. ja har inte sett nåt annat bidrag än sverige, men ja hoppas att segern blir vår i år!=)

Zandra

Norge och sverige tycker jag är bra och tror på :)

Lotta

Jag måste hålla med, Norge och Sverige. :) Man får väl hoppas på att Sverige vinner. ;)

Hoppas du får en bra kväll. :)

Måste även tillägga att du har hur söta barn som helst. :)

Kram