24:E NOVEMBER

God morgon till er. I går hade vi en dag full av överraskningar. Först blev mannen överraskad för han fick en nystädad vardagsrum. Han frågade om jag vill skiljas. Vad då ?
 Sen blev vi ju överraskad när rektorn ringde. Blev inte ni ?
Jag blev även överraskad när våran kompis Veronica dök upp. En trevlig överraskning. Vi fick skratta så mycket. Jag tror vi har skadat henne för livet och hon börjar bli van med våran humor.
 Efter en stund fick vi besök av en liten trollkarl och han låvade o trolla en massa. Barnen skulle få mera leksaker. De behöver verkligen mera leksaker. Det finns hela 5 cm ledigt på gålvet. 
Jag skulle få en finstädat hus. Ja, tack. Och mannen skulle få en polsk barnflicka. Han tackade och är förväntansfull. Fast trollkarlnen sa att det skulle ta ett tag innan trollningen var helt klar. Han får nöja sig med gamla mig så länge. Stackaren. 



Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Em

Wow! Rektorn överraskar! Hoppas det blir lite fart i sakerna nu då!!

Sv: Nej, det är bara en fasad, egentligen är jag en jävla elak bitch!!! :D



God morgon!

mina

Godmorgon..Ja det ska bli skönt med jul nu för snart tittat min prins ut till mig..

mina

Skönt med städat hem..man blir så mycket piggare då..hihii..Ha en skön tisdag.kram

emma

igår blev de inget bilköp men vi ska titta på den imrogon med och då skullle tobbe få provköra den så han bestämmer sig nog imorrn om han ska ha den elelr ej.. finns lite saker som måste göra på den..spricka i feamrutan och buckla där bak o sånt..



Vad gör ni idag?

kram

thakock

sv: ja, för jag orkar inte vara sjuk iallafall! Tradigt!



haha, ja. det är verkligen makten från median! Funkar alltid bäst :P

emma

vad är de för skoj i tidningen då:)?

Daniel

Äh ingen polska



Ta mej, en fnittrig finne. E bra på att städa!

Jennie

kul med massa överraskningar :)

Emmaaa

Häftig blogg! Gillar't :}.

Hoppas allt är bra? :)

Qb

härligt!