ALKIS MAMMA 2

Ja, att jag lär mig aldrig. Vad ska snällt folk tro? Ja,  ni får tro vad ni vill men så här är det...
 Jag gick ju runt i går o luktade öl. Ja och vad gör jag i dag tror ni ?
 Jag var ju hos tandläkare förra veckan som ni säkert minns. Ja, jag fick ju höra att man ska inte använda listerin längre. Det ska tydligen vara alldeles för mycket alkohol i den och det ska ta bort själva flor efekten. Så klart lyssnar jag på snälla tandläkaren.. Bara ett litet problem. Jag hade ju en halv flaska listerin kvar här hemma. Och inte kan jag ju bara slänga bort det inte. Jag är ju trots allt jag och varför göra saker lätt för sig själv när man kan krångla till det lite extra.....
  Jag tog fram flaskan då och började skölja munnen. Det ska ju användas upp hade jag bestämd. Efter ett tag kändes hela munnen stel. Det kanske är till o med lite bedövningsmedel i listerin ? Jag är ju inte van med alkohol så det är kanske därför. När jkag då höll på med sista sköljningen och trodde att slutet var nära sprang Jessica bakom mig och jag blev rädd och jag... Ja, jag svalde det. En hel mun full med listerin. Det smakade äkligt jag försökte skölja munnen, dricka vatten och skrapa tungan... Det hela känndes bara för mycket och jag kände hur det brände inom mig. Ja det hela kanske var en inbildning, men bara tanke o bli full av listerin gav mig skrattatacken så att jag höll på o dö. Så gick jag runt  i matrummet och skrattade för mig själv som en knäppskalle jag är tills jag hörde att det kom en bil. Trodde att mannen hade kommit hemm tidigt och ville ju  kolla igenom fönstret. Så snart jag tog i gardiner fick jag gardinstånget på mig.
 FINT. Full av listerin och en bula i huvudet.....Någon som vill köpa mig?

 Jag tror att det är dags o kolla upp hur det står där inne med de sista hjärncellerna som finns kvar.

Bella

Tack så mycket :) vad händer idag då? :D

ina

men tack, det värmer!

thakock

Stackars dej! =O Det måste varit äckligt!

Ellis

Hahah men fy! Har hört att de farligt o svälja, men men om an blir full på kuppen är de nog inte alls farligt! :D



Du är ju hel galen, vadå normal!?

Ellis

Haha är man normal om man badar i öl? Normal om man får en gardinstång på huvudet? Normal om man sväljer listerin och TROR man skall bli full på det. Normal om man heter Kadri - ja skall jag fortsätta unga dam? :O

Ellis

Hahaha jahaaa du är en sådan där, en som jag - som slyller på andra. Klart de andras fel och inte vårt. Det är mannnes fel att gardinstången inte satt där den skulle, riiight?

thakock

sv:usch vad hemskt!



Jepp, bio hela natten! Nästan iallafall.. =P

Ellis

haha det jag skrev? :P



Är du mammaledig nu?

Ellis

Haha jo men du frågade vad jag trodde angående gardinstången - och jag svarade "det jag skrev" alltså att det är mannens fel att den föll. SÅKLART.



Jaha :D när kommer bebis nr 4? Förhoppningsvis en pojke.

Ellis

HAHAHA jag tänkte: VAAA jag har ju uppdaterat mig som fan när de gäller Kadris liv - har jag redan missat bebis 4!? :O



men då slog de mig - Bebis nr 4 är 45 år.

sandra

Hejsan! Jag undra om du ville rösta på min mamma i metro foto challange? Skulle verkligen vara jättesnällt! Hon har haft turen att gå vidare med 2 bilder. Det var nästan 30.000 bidrag! + Om du röstar har du själv chansen att vinna:



1-3:e pris: Framkallningskit

(* 1st förstoring 15x21

* 1st förstoring 20x30

* 1st canvasförstoring 30x40

* 1st musmatta med tryck

* 1st mugg med tryck

* 1st almanacka 20x30

* 1st fotobok )

4-6:e pris: Framkallningscheck 500:-

7-8:e Helår Kamera & Bild





Gör så här:

1 registrera dig här http://www.metrophoto.se/se/sign/up (namn och mail)

2 gå in här http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote (du måste då vara inloggad!)

3 leta efter bilderna som har rubriken "Making a wish" (en flicka som blåser bubblor) och " Save our beautiful planet" (3 personer på en kulle)

4 brevid bilden står det rösta, tryck där!



Ha det bra och snälla snälla rösta! du kan ju vinna priser själv! kram sandra♥



Janne

Haha, du är för skön. Och kolla föralltivärlden inte upp dina hjärnceller. Då kanske dom gör nåt åt det och då får ju inte jag nåt att skratta åt om du blir frisk. ;D



Ellis: Hrrrm, du kanske inte är rätt person att uttala dig om att Kadri eller nån annan är klantig? ;D

Ellis

sv: haha då är de redan en pojke för mycket i er familj :P



Janne: Heeeh! Jag och Kadri är rätt så lika tycker jag - håller du inte med Kadri? Vi klantiga bör hålla ihop!

till Janne

sv. Så du skrattar åt mig ? Det är väl inte snällt

Sofie

Haha vilken dag du! Men det är ju kul att det händer något som man kan skratta åt senare :)

Ellis

hahaha nej inte klubben "Klantskallar" utan något mer.. fint.



"De unika"

Janne

När har jag sagt att jag är snäll? ;D

Ellis

Men vi är unika på vårt sätt, vi är inte som andra. På så vis hamnar vi i en egen kategori?

till Janne

sv. Jag trodde det. Förlåt !!

Janne

Du är förlåten. ;D