BARNENS FANTASI

Kompis o hennes dotter(4 år) är hemma hos oss för att hjälpa förbereda festen.

FLICKAN(4 ÅR):VET DU VAD MIN FRÖKEN SÄGER ?
JAG: NEJ. VAD SÄGER HON ?
FLICKAN:ATT NÄR MIN MAMMA PUSSAR PÅ EN KILLE FÅR HON KORT HÅR O KILLEN LÅNGT HÅR.
JAG: AHAH. ÄR DU SÄKER PÅ DET ?
FLICKAN. JA. VET DU VAD HON SÄGER MER ?
JAG: NEJ. VAD DÅ?
FLICKAN: ATT NÄR MAN SKA DÖDA SMÅ ELAKA BARN SKA MAN NÄSTAN HUGGA AV HUVUDET PÅ DE.

Så nu vet ni det. Rena rama sanningen. Nu fortsätter jag fixa dödskallar.
takai

svar:

haha, ja :D

skrattade så att jag skrek xD

moa<3

Idag är det fredag!<3

thakock

sv: jo, men dom kommer till bra hem! =)



Oj, vad bra att det inte var farligare med hennes hår! =O

Gun

Hahahaha! Du får nog ta ett snack med fröken...

evamar

Hihihi!



Undrar vad fröken får höra om föräldrarna...



Och om din mejl funkar så har du ett svar från mig.

Janne

HAHAHA! Antar att fröken var vansinnigt trött på barn den dagen hon förklarade hur man dödade dom. ;D

Egoinas mamma

Vad konstigt! Hon måste ha gått samma lärarutbildning som mig! Det är PRECIS så vi gör i Norge! ;D

Sofie

Snö är ju så fint :) synd bara att allt nästan är borta nu :( tänk om man kunde få en vit jul iår!

Erika

Den fröken borde nog vara försiktigare med vad hon säger ;P

Anki

Barn är väl för härliga i allafall, hhahaahahaha sicka roliga ennar!



Är tillbaka på min gamla blogg och hittat mina gamla bloggisar så det vore trevligt om du ville trycka på knappen igen för nu fungerar allt igen



Kram

Mina

Önskar dig en skön kväll med din söta familj.kram

Jessica

Sv: Nej, det är inte så lite inte :)



Blir det idol för dig idag då? Kram!

Malin

Sv: Ja, visst är det? :s



Ibland? : ) Nästan alltid.

pernilla

sv: jadå de gjorde jag (yy'