BLIR DET BEBIS TILL JUL ?

Alla visar upp sina fina gravidmagar. Jag tänkte o visa upp våran då.
Tror han är i vecka 37 eller 38 . Det kanske blir bebis eller två till jul ?

FINA MAGEN DÅ..



OCH SEN FINA ULTRALJUDS BILDERNA MÅSTE MAN JU VISA SÅ KLART...



Det är kanske trillingar ?
Malin

Haha, du är så rolig! :D



Sv: Men det har gått bra! Då får jag vara ledig under veckan istället :) Kan vara skönt.

MrsEmma

Haha, jaha ja då har ju det problemet redan hunnit ifatt er =) Åh vad härligt. Om alla dom filmerna är borta en dag så är det inte jag! =) Hahahahaha grattis får man väl säga till de väntade trillingarna! =)

Jennie

haha de e nog trillingar :)

K

Haha! =D



Jo, jag älskar gröna växter =P Nu är de tillbaka i fönstren blandat med lite tomtar också =P Har ni haft en fin helg? =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; HAHA okej :D

freja

haha!

Anki

Jösse amalia säger jag, hhaahahahahahhaaha



Kram

Josefine- mamma till Olivia

haha :)



Haft sån liten tid men har ändå kikat in här och läst i bloggen. Så fina bilder på tjejerna, hoppas det snart blir bra med Carmen ly och skolan. Önskar er en trevlig vecka!

Emma

jo, förhoppningsvis blir de så... Huir var eran 1 adcent hemma hos er:)?

kram

Karin (Albins mamma)

Ja visst va :)



Härliga bilder det fanns här också!