FÖRSTA BILDEN PÅ JESSICA

Jag ska ju nu tömma båda gamla datorerna och lägga ut massor av bilder på barnen. Först ska jag försöka o lägga ut bilderna på Jessica under kat. Jessica. Får skriva sen text till varje bild också. Jag låvad det kommer.... De flesta bilderna talar  av sig själv. Men det finns en hel del roliga diskossioner och minnen man har. Även dagen hon kom till världen var minst sagt spännande. Vattnet gick mitt i köpcentrum när vi stog i kö för att köpa en kavaj.......

Anonym

ja riktigt, :D

thakock

naww =)

simone

sV: Ja, familjen är egentligen det enda man behöver :)

Amanda

Hejsan, Så söt hon va ;)

Allt bra med dig idag?! Om du vill kanske vi skulle bli bloglovin' kompisar?

Kram

Gun

Åh vad mysigt det ser ut:)

Sara - Ensamstående mamma

Oj, häftigt att vattnet gick mitt i köpcentret i en kö :P Snopen ni måste ha blivit?