JAG FICK EN AWARD

Jag fick en award från fina GUN några dagar sedan.




Jag blev jätte glad så klart, men det uppstog ett stort problem direkt. Man skulle nämligen skriva 10 saker av sig själv. Vad ska jag skriva ? Jag känner att jag har berättat redan allt om mig. Så jag har försökt o försökt o komma på saker jag kanske inte har berättat, men inga ideer kommer...
Så nu har jag bestämt att ni får fråga 10 frågor och jag kommer o svara på de istället. Det måste väl vara OK eller ? Hoppas att Gun inte blir allt för arg nu att jag ändrar lite på reglerna här.
 Så ställ era rågor här i kommentarerna och jag kommer o svara på de...


Sen ska man ge awarden vidare till 3 härliga bloggare. Det blir dessa tre bloggar AnkiBlondis och Tarja. 


MrsEmma

Ja dom är ju verkligen det! Vad tycker du om Johan Falkfilmerna då? Där tyckte jag ju att det var ren lycka genom hela filmerna! Och frågan då: Favorit på julbordet? (Bara 1!) :o)

mina

Tack för arwarden...Ha en skön kväll söta..Har det blivit någon julskyltning för dig & barnen? kram

MrsEmma

Ja men eller hur! Jag har funderat på den jag med. Jag är ju en sån som kan kolla filmer jag gillar om och om igen =) Ja men en julsak är början på en jäkla massa julsaker som man inte vet vart man ska gömma undan när tomtetider är över och förbi! =)

alexandra

ja verkligen!

den var sååå bra:)

Anki

Tusen tack så jätteglad jag blev



Kram på dej

thakock

sv; hehe, ja Rusta brukar ha massa billiga grejor! =D



Haha, ja! Det får snart bli nån bebis här! =P Haha, det var ju snällt! ;)

Gun

Jag blir självklart inte arg! Jag brukar själv göra lite som jag vill, så det är helt okej och dessutom en smart idé av dig att vi får ställa frågor. Då frågar jag:

Hur träffades du och mannen? Och när? Bodde du i Estland då?

Har du många nära släktingar i Estland, eller är det fler som flyttat till Sverige?

Hur är det att bo här i Sverige? Längtar du "hem"?

Berätta gärna om hur du levde i Estland också, det tycker jag är roligt att höra.

Det är allt jag kommer på för tillfället, men jag kanske kommer tillbaka senare.

Sara

sv. förlåt men vilken serie? ;)

http://gaabriiellaas.blogg.se

en skräck/drama typ :)

f

ja den är rätt bra :)