KAPPUCHONGEN

Vi tittar på IDOl o Calle(??) sjunger..


JAG: Titta vilka kapuchonger han har.

MANNEN: HAHAHAHA. Va ?

JAG: Kapuchonger.

MANNEN: Du menar väl inte polisonger ?

JAG: Nej. Jag menar kapuchonger.

MANNEN: Och de är ?

JAG: Kapuchonger.

MANNEN: Ok , vi lämnar det till det. Jag har inte råd med ett hotellrum i kväll.


ps
suck hon tröttnar aldrig.
mannen
Janne

Hahaha, vad söt du är!



Mannen; Jag förstår din suck. ;D

Anki

Hahahaahahahahha, jag måste få skratta



Kram o Natti Natti

tvillingmamman

haha vad kul :D

Gun

Hahahahahaaha, vad gulligt!:)

http://gaabriiellaas.blogg.se

oh ja vet :(

j

SV:Nej, vad tkr du om mitt senaste inlägg?

Emmeli

Tack så mycket:)

till Janne

sv. Men vad snäll du är. Såna besökare vill man ju ha massor. Hur hittade du hit ?

Janne

Jag hittade hit genom en kommentar från Egoinas mamma, Gun (horni) eller Ellis. Kommer inte ihåg vilken. Har sett dig där när du kommenterat roligt, gick hit och blev fast. Det är ju skitkul härinne. :D