MANNEN, JAG OCH ROBINSON

De viktiga människorna kollar på Robinson. Lyxhustrun bloggar.

MANNEN: Han kommer från Örebro.
JAG: Ahah...Intresseklubben noterar.
MANNEN: Han är marknads utveklare.
JAG: Sítter i kassan på LIDL alltså.
MANNEN: HAHAHA nu var du fyndig faktiskt.
JAG: Och det är jag inte annars.
MANNEN: Nej
JAG: Va ?
MANNEN: Nej, jag menar att du är alltid rolig min älskling.
JAG: Blev du närvös nu?
MANNEN: Vad tror du ? Jag vågar ju inte göra dig arg. Man kan ju fä stryk för mindre.
JAG: Ja, passa dig du.
Ellis

hahahahahaha klockren!!!



sv: nej aldrig, romeo får inga barn av mig.

jennifer

tack!: ) den är köpt på ellos!

Gun

Hahahahahahaa!:D



Sv: jag tror också det är mänskligt, men jag vill gärna försöka vara nöjd med det jag har. Jag blir lyckligare på det viset:)

mammagladh

Garv! Ett gott skratt förlängera livet.

K

Det var superkul med wii =)

Har ni haft en bra helg? Du verkar ha en rolig relation med din man iaf =Dw

Ellis

Haha nej nej inget sådant :D