MANNEN O JAG-DOKTOR MANNEN

Mannen o jag pratar i telefon.

JAG SUCKAR O SUCKAR
MANNEN: Vad är det ?
JAG: Jag har fått svininfluena.
MANNEN: Har du blivit svin ?
JAG: Nej, jag har fått SVININFLUENSA.
MANNEN: Och hur har du diagnostiserat det då ?
JAG: Näsan rinner jag är varm och sen har jag varma tuttar också.
MANNEN: Va, är dina pattar varma ?
JAG: Ja. Lyssnar du inte. Jag har svininfluensa !!
MANNEN: Så Tessy får dricka varm oboy  nu.
JAG: Men sluta skoja det är allvarligt.
MANNEN: Du är gravid.
JAG: Nej, det är jag inte alls. Vad tror du att du är någon superman eller?
MANNEN: Har det varit någon tvivel i det ?
JAG. Jag är inte gravid, jag låvar.
MANNEN: Och vad sa du när du var gravid med Jessica. Du sa samma sak. Jag säger du är GRAVID.
JAG: Vad då har du blivit doktor nu ?
MANNEN: Ja precis. Det är min nya yrke diagnostisera graviditeter via telefon.
JAG: Är du en gravid telefondoktor ?
MANNEN: Nej. det är du som är gravid.Jag har bara lite ölmage. Jag försöker ju bara hjälpa till så att du inte tror att du ska dö i svininfluensa. Tycker du att jag skulle passa som doktor ?
JAG: Må gud hjälpa oss alla.
MANNEN: Här har Gud ingenting o göra. Här är det säkra kunskaper och 100 % riktiga diagnoser.
JAG. Allt du säger min älskling. Men jag tror att det är bäst att du inte säger upp dig ännu från din riktiga jobb. Och jag är inte GRAVID.
MANNEN: Vi får se, vi får se.....
Miss Dramaqueen

hahaha, men om hans mål var att lugna dig så lyckades han ju iafXD



Svar: ja, om natur och miljö kan jag rätt mycket..men jag har ALDRIG skrivit ett tal förut..

Simone

sV: Näe, haha det smakar typ morot, men det får jag stå ut med :D

vesna.blogg.se

jaa :)

Ellis

Hahahaha så varma tuttar är tecken på gravidtet? då vet jag det! :P



sv: jaaa jag har inte så mycket skor, men de jag har används ej förutom mina regelbunda, nu skall jag iallafall köpa mig mina boots, skall försöka få med mig någon! :D

thakock

Hehe =)



sv:aj då, det gick värre för han då. =O