MANNEN UNDRAR VEM ÄR SMARTAST

Mannen är hemma från jobbet idag. Behöver jag säga mera ? Just nu går en het diskussion om när barnen blir smartare än honom. Jag hävdar att det gjorde de redan vid födseln ?  De har fått hans plats i sängen och hans leksaker. Behöver jag förklara vidare ?
Du är verkligen vacker min älskling och jag älskar dig, men barnen har överlistat dig fär länge sedan.



Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
ps
och vad är hon ute efter nu det är inte en lungn stund alltid är det nått tog hon teroserar mig med. FATTAR HON INTE ATT IDAG ÄR JAG FRIDLYST JAG ÄR SJUUUUUUUK JAG ORKAR INTE TÄNKA
mannen 

thakock

Haha ;)

Linda - ndaiL

Vad gör du idag? :)

WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh Ampelos

simone

Vilken fin man du har!

ANki

Hahahahahahah

Kram

K

hehe nja det tror jag inte på, du har säkert fullt upp där hemma också =)

Janne

Menar du att du håller på och pratar med honom och retar honom när han är dödssjuk istället för att dalta och passa upp honom? FYYY dig Kadri!



Mannen: Det där är inget att bry sig om. Hon är helt klart mindre vetande och det är svagt av henne att utnyttja en dödssjuk man så. Du har uppenbarligen inte uppfostrat henne ordentligt. ;D

Krya på dig!



Ellis

hahaha män alltså!!



sv: Klippte inte kort ! Endast 10 cm från längden :( var tvungen.



sv2: Det var int ejobbigt o kolla och läsa! :D Ja jag räknade :D 18 ½ egentligen - glömde ju bilden på headern!!



sv3: Hahahah jag fick mig iallafall ett riktigt gott skratt - kärlek i örat var ju bäst! HAHAHA :D



Sv4: Förstår ju att de jobbigt med att inte ha släkt eller släkt nära... Men man får göra de bästa av situationen - och relationen med mor din är jag ledsen för, tycker de skumt att en mor inte kan vara EN BRA mor till sina barn - så som du är!



sv5: tänkte angående loppis, att du inte var så rik som liten och levde rätt så fattigt och att de ännu sitter i huvudet på dig att du int ebehöver märkeskläder för att vara lycklig trots att du har pengar nu :) förstår du?

Gun

Hahahaha! Lite terror får de väl tåla fast de är sjuka. :D

till Janne

sv. Jag är hopplös fall det går inte uppfostra mig