MIN FRAMTID SOM BONDE ?

Jag har fått en bananplanta till present några veckor sedan. Det går ju så där måste jag säga. Inga bananer ännu. Jag som hade tänkt o konkurrera ut Dole och Chiquita. 
 Apan är ju snygg i alla fall. Jag tror dock inte att jag kommer o få några bananer. Attans också. Vad ska jag leva på nu då ?



  Kanske en gård med gräslök ?
 Eftersom det nu går så dåligt med dessa bananer har jag ju skaffat en sats som ska ge mig färsk gräslök. Och sen ska man ju bygga vidare det till en gård med gräslök. En GRÄSLÖKS FARM. Det ser dock inte så låvande ut.  
 Ska man sätta in det o sen vattna ?
Tror inte att jag kommer o bli en bonde trots allt.Det verkar för svårt o komplicerat.
Jag får väl bli en politiker istället. Det behövs väl inte många kunskapåer för det. Och sen får man ju fika hela dagarna. Vilken drömjobb.

Ellis

Hahaha måste inte bananplantan vara typ.. som ett träd för att ha bananer ?



sv: Men lägg av du är super vacker!

Sedan är vi uppe på 19 ½ nu ;) HAHAH

Ellis

Haha du får vänta i evigheters evighet!



Klart det inte räcker!

Gun

Hahahaha! Lycka till med bananerna. Och gräslöken. Och politikerkarriären:)



Sv: Jag har nog ätit några pepparkakor idag faktiskt..men jag menar ju det jag säger ändå:)

sara

sv: ja gör det, finns i tre smaker dessutom ;) men lite synd att det bara är kaffesmak, man blir inte pigg, men smaken är ju oftast det man vill åt ;)

Ellis

LÄGG AV! JAG BESTÄMMER! SÅ DE SÅ!

Anki

De säger att de där bananplantorna bara drar till sej en massa flugor



Kram

Mikaela Urbom

Åh gu va sött :D hoppas du får några bananer ;)

Anonym

ja och de behövs ska jag säga dej:D



alllting bra idag:* ?

Simone

Vilken häftig planta :D

Ellis

haha dont need to be - lyd bara :D

Camilla

sv: ja gud ja, det kostar säkert en hel förmögenhet! men det kostar inte att titta som tur är! ;)

Hannele - Mamma till Kevin

Haha..vad coolt med en bananträdgrej :D Sån vill jag också ha :D



Svar:

Oj det var tidigt :P Varför handlade du julklappar så tidigt för? :)

Lovisa

sv; Eller hur! Önskar att man var skit smart så man slapp plugga o endå skulle få mvg på alla prov! haha!

t a k a i ♥

svar:

jag vet <3

så himla fina kläder <3

Marre

Men gräslök är väl inte så svårt att odla... Bananer däremot låter svårt!

HANNAH - I'M BACK!

sv: tack ska du ha! :)

randa

Kommentera gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker om det, skulle uppskattas så mycket!:)

Kram!

randa

Kommentera gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker om det, skulle uppskattas så mycket!:)

Kram!

sandra

sv: ja eller hur.. bara lite onyttigt haha =)



fy vad snygg kommentarsruta du har! du skulle möjligen inte vilja hjälpa mig lite med en liknande hur man gör...? =)

simone

sV: Det är verkligen kanonbra, något för alla (kvinnor..) :d