MISSLYCKAD SEX TEST

Att en blond kvinna kan vara korkad det vet vi väl alla, men att en blond kvinna kan vara så korkad så att den inte ens klarar av en sex test är ju skamligt. Jag skäms verkligen. Jag är dummast i världen.
 Jag gjorde en sex test som var i Aftonbladets söndagsbilaga i dag och man skulle få flest av en bokstav som svar, men  dumma jag fick 2 av varje bokstav. Hur misslyckad känner jag  mig nu då ?



________________________________

Den bästa var att om man vill ha sex med sin egen man var man otillfredsstäld.
Fråga: Vilken är din sexigaste sexfantasi? Varde du svar b (Hur jag får tio orgasmer på  raken med min vanliga partner) var man otillfredsstäld. Med svar: Tyvär speglar dina sexfantasier det faktum att ditt eget sexliv inte är av den allra mest upphetsande sorten.
 Jahah så nu vet jag det. Man ska inte fantisera om sin egen man. Jag ska börja o fantisera om grannen istället.....
Jeanette

Du är verkligen fantastiskt rolig! Sitter och skrattar högt varje gång jag läser din blogg. Underbart!

simone

Haha jag vågar inte göra sådana, blir besviken :P

emma

okej! DE var ju inte bra.. Får hoppas att min håller lite längre så fall då.. Köpte du ngn ny efter att den gick sönder? vilket mörke köpte du då och hur mycket kostade den nya?

kramis

thakock

haha va hemskt!