tarja

Mannen kanske??? hahahaha

Gun

Den som fixat maten slipper! Så är det hemma hos oss i alla fall:)

Anki

Ja, det såg inte roligt ut men du har säkert diskmaskin? Annars får väl mannen agera diskmaskin, eller hur??



Kram

annsan_s

ASG Jag vill inte heller ha sånna paket! Hahahahaha. Ha en bra kväll..Kram

Pernilla

Usch då blev de så illa.... men de var supergod mat o en trevlig kväll!!!! du tror inte du kan få tomas o fixa de där?? får ju nästan lite dåligt samvete över att vi inte erbjöd oss att hjälpa till ens....sorry!!!! men STORT tack igen, vi ses!!! kram

till Pernilla

sv. Thomas o hjälpa till ? Nu skojar du ??

Vi hade det super trevligt och Jessica letar efter dig fortfarande. Förresten får jag lägga ut bild på dig o syrran ?

f

okej :)

attis

Hej vännen. Här har det vart fullt upp. Den där Inga får nog ta hande om det där hahahahaa. Jag har fått så jäkla ont i halsen igen så jag vill bara skrika. Ha det gott.

Kramen

Pernilla

hahaha....men de kunde vara värt ett försök:D men jag antar att du din stackare fick ta hand om de där berget själv... det e helt okej o lägga upp kort!



hälsa så mycket till mina nya favvotjejer!!!

thakock

usch, vad hemskt! =P

Ellis

ÅÅÅH FY BUBBLAN!!

Pernilla

näää de e väl inte de lättaste o få thomas o hjälpa till med disken kan ja tro, men de kan ju alltid vara värt ett försök;-) jaaaaaaa lägg gärna upp kort, e ju alltid roligt.... hälsa så mycket till hela familjen!!!!!!!!

KRAM

Pernilla

.......jaha nu har mitt förra inlägg kommit med, hahahaha:D ja e inte senil om du tror de...

till Pernilla

sv. >Du vet ju att man kan inte lära gamla hundar nya triks. Så det är kört för mig.