VAD UNDERBART MED TVILLINGAR

Att få tvillingar måste vara underbart. Dubbel glädje, men även dubbelt så mycket jobb. Men att få tvillingar som är födda på olika dagar måste ju ännu vara något extra. KOLLA PÅ DE HÄR.
Vilka gullungar. Måste erkänna att jag blev avundsjuk.

UPPTATERING: Anki har helt rätt. Både jag och mannen har blivit blinda. Vi blev så häpna och tyckte de var ju så gulliga så vi läste inte klart där nere. Hade ju inte ens tanke att två kompisar kunde dela på samma annons. Hoppas ni kan förlåta mig annars får ni komma på en lämplig straff.
Isabel

Vad speciellt att de är födda på olika dagar. Måste erkänna att jag alltid drömt om att få tvillingar, en pojk och en flicka. Men det ligger inte i mitt släkte så jag kan nog ge upp den drömmen.

thakock

Det är gulligt! Jag har faktiskt tvillingar i min släkt! =P

julia

jo det är verkligen bra:D

simone

Så vacker :D

cassandra

vad coolt att få tviliingar som är födda olika dagar :D

Gun

Åh så söta de är:)

Anki

Det där är inga tvillingar om man läser ordentligt står det så här, Moa är Camilla och Tonis dotter och Filippa är Helene och Pontus dotter!



Antagligen är det så att det är kompisar som har fått barn! Absolut inga tvillingar!



Eller ett trick från dej för att se om de som följer din blogg läser ordentligt, här håller alla med utan att överhuvudtaget läsa!



Kram

K

hehe vad häftigt! Då får de ändå varsin egen födelsedag =)



Jo, fina vänner är bra att ha. =)

Malin

Kollade en gång till.... det stämmer vad Anki skrev, det är TVÅ barn med olika föräldrar...inte tvillingar.



Men har tvillingar i släkten o det är hur mysig som helst!!