VILKEN BESVILKELSE



Jessica sågade o sågade mannens huvud i går.Hon förväntade sig o hitta någon skatt där inne.
 Om hon hade vetat att det är tumt där inne skulle hon aldrig  ha börjat. All detta jobb i onödan. 

simone

Vad sött! :)

vesna

ha en fin dag :)

Alexandra

s: Jodå jag hade en bra första advent, hade du? :)

Emma

hehe tur hon inte lyckades såga upp hans huvud:)

Varöfr firar ni itne första advent? Då har ni inte varit på några julmarknade eller så?

kram

Frida

Jag vet! Den är för god för att motstå haha.



Hihi söt hon är.

Ida

SVAR: Ja, det var det ;) detsamma =)

Josefin

Hejsan , såg att du hade kommenterat på min gamla blogg. skrutte.blogg.se

Håller till på en ny bloggadress numera : http://joseefins.blogspot.com



Min första advent var rätt bra men har legat hemma med feber sen i lördags. Så det blev mest att ligga i soffan. Hoppas att ni hade en bra första advent.

Kram

sara

sv:förlåt men nu fårstår jag nada, vad är det som är orginalet från freshc prince?

Pania

sv; Tack så mkt, detsamma :)

Anonym

Bara 23 dagar kvar till Julafton!!



Detta firar vi med en tävling i min blogg där vinsten är en sprillans ny MOBILTELEFON!



MVH Elin - Julbloggen ♥

http://julaftonsmorgon.blogg.se

t a k a i ♥

svar:

hihi yaaa <3

mina

God eftermiddag söta..Söt bild..Hoppas att allt är bra med dig denna måndag.kram

Angelica - fyrbarnsmamman

jo ett par bilder finns det nu ute på bloggen :)

Carolina

Haha, stackaren :P



Tack för kommentaren! Dagens fråga: Är du lika julpyntsbenägen som jag?

Anonym

ja:D alllt bra?

ELLEN - eeederholm.blogg.se

åh vad söt!

HANNAH - frågestund hos mig!

sv: jadå :)



jag har en frågestund i bloggen nu, så passa på att fråga, många frågor!

Anonym

Okej, vi har en kyrka med precis samma namn där jag bor ;)

Ellis

Haha stackars lilla Jessica!