EGOINAS MAMMA ÄR PERFEKT

Jag har blivit lite små besatt av Egoinas mammas blogg. Jag är ingen stalker(du behöver inte oroa dig) men jag är inne på hennes blogg nästan varje dag. Jag önskar att jag kunde ha en sån rolig mamma. Hon är ju så rolig, klok och lämnar alltid så fina kommentarer tillbaka. Men som det inte våre nog. Nu ger hon oss data tips också HÄR. Inte viste jag att man kom ner i sidan när man tryckte på END.Men sen är jag ju en data idiot också.
 En riktig SUPERKVINNA den där Egoinas mamma.
Jennie

haha det där med end visste nte jag heller ;D

Gun

Jag håller med dig! Hon är underbar:)

Förvirrade Morsan

klockren=)

vesna.blogg.se

kul =) aldri varit inne hos henne =)

Egoinas mamma

Först NU upptäcker jag detta inlägget.. Vad gullig du är, men jag lovar att jag inte är så väldigt rolig alltid, hehe. Men det med superkvinna köper jag! HAHAHA! (Du vet att på samma sätt som du kommer ner med END så kommer du upp med HOME?)

Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Hihi det var ett bra tips!

Hur kan jag missat hennes blogg?