14:E SEPTEMBER GLITTER O GLAMOR OCH SPEDADE KANINER

GLITTER= finns överalt i hela huset efter barnens pysslande. Glitter på kläder, Tessys huvud, mannens skägg, glitter till o med i kaffet. Vem var det nu igen som köpte glittret och tyckte att det var en bra idee ?
GLAMOR= Vad kan vara mer glamoröst än buta bajsblöjor. Och dessutom 2 stycken redan innan frukost.
SPEEDAD KANIN= Jag efter 3 koppar kaffe.

Good morgon till er !!!

CARMEN LY på väg till skolan. För en gångs skull kommer hon komma i tid.

Emma

Hon ser inte så morgonpigg ut lilla Carmen :)

Hehe, glitter i kaffet, låter inte så smarrigt men nog ser de fint ut:)



Jo jag vet att jag må¨ste ta pauser, men har svårt och göra de när jag väl vill ha något färdigt så jobbar jag med det tills jag blir slutkörd i kroppen. Jag står och målar även om jag känner hur ont de gör i fötterna eller värker i kroppen när jag böjer mig.

Mern får se om jag ska in dit idag eller om detta blir min vilodag..man ska ju inte ha för bråttom med något heller, de är då man kan görta misstag och de blir fult.



Sovit gott inatt?

kram

Miiqa - jag överlevde min barndom

Vilken söt liten skoltjej :D



sv: Nej, jag vägrar att skämmas över att jag har mått dåligt. Och på ett sätt är jag ju psykfall fortfarande, eftersom jag går i terapi på psyk och jag har min diagnos. Det är ju inte så farligt att vara det heller ^^