Angelica - fyrbarnsmamman

ja folksam har ju vi. Ingår ju i fackavgiften för både mig och gubben fast den ska ju vara bra säger dom oxå

tarja

Vad fin hon är. Men vad har hon målat sig med???

Anonym

Haha gillar dagens outfit - helt in fashion!

Jag tror det blir sådan son sådan mor i mitt fall, svårt att tro men så är det ;)

Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Sara - Welcome to Saradise

hahah :D



sv>>Taack :)s

Emma

vad är det röda hon har på kroppen. skrappsår eller ketchup?



Hehe det verkar helt underbart att vara mamma:)

Jo , man blir verkligen svartis när man serr rummen på www.styleroom.se

Dom är ju så otroligt snygga och rena!! precis som jag vill ha mitt hem stilrent , fint och modernt,. men man måste ju börja i någon ände, men sen så lägger tyvärr Tobbe i sig.,.,Hade varit skönt om man haft fria händer att göra om och inreda hemmet hur man ville:P..



Vad har ni hittat på idag? kram

attis

Bästa outfiten på länge. så söt så . Tror oxå de kommer att åka fast. Ha det bäst.

Kram

Miss Dramaqueen

Det är ju helt klart inne med stövlar så.. Vouge nästa!=)

Josefine- mamma till Olivia

Så söt Jessica är, höstens nya mode ? :P

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha ;D

nope men jag har gjort om dom :) så det är inte likt originalet

Malin - Hockeyfruga

hihi verkligen vacker!!:)

hihi tusen tack <3 hela 22 :O haha!

kan tänka mig de! kram

jjessicab

Sv: Jo, klart att dom står ut med mig. Haha, jag tvingar dom att göra de!