DÄR FICK DU .....

...... att du kom hem en dag för tidigt.

Jessica terroriserar pappa...

Vad är det som Jessica har satt på hans ben ?




Ja visst är det är klistermärken



Och vad gör man då ?
Man tar bort de jätte fort och vad gör pappa då ? Han skriker.
Och vad gör Jessica då ? Ja hon skrattar så mycket hon orkar.



MANNEN: Kan jag få lite sympati , tack
JAG: Nej
MANNEN: Men lite ?
JAG : Nej. Hur tror du det känns oi vaxa benet ?
MANNEN: Men det är ju frivilligt.
JAG: och det här är inte det
MANNEN: Nej. Hon tvingar ju mig
JAG: ja det måste vara skrämmande o ha en 2 åring som chef
*Em

:) Har du haft en bra dag?

emma

hehe ja dom små barnen kan vara farliga ler



Vilken tur att tessy tycker om vatten än så länge, får hoppas att de håller i sig ler:)

biggan

häligt med en 2 åring som bestämmer hihi kram biggan

jjessicab

Haha, vilken härlig unge! :D Inte det skönaste kanske :P