GRATTIS TILL MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag fyller lilla jag år. Stackars mig, börjar bli gammal.

Eftersom ni är så lata och inte ger mi några presenter får ni ge mig en löfte.
Räck upp din högre hand , håppa upp o ner på vänster fot och säg efter: JAG (DITT NAMN)LÅVAR OCH SVÄR ATT LÄSA DEN HÄR BLOGGEN VARJE DAG . JAG LÅVAR O  SPRIDA DEN HELIGA ORDET, VILLA VILLEKULLA OCH VÄRVA NYA MEDLEMMAR TILL MIN VILLEKULLA TRO.JAG LÅVAR O KRATTA VARJE DAG OCH HA KUL I LIVET......hahaha. Nej, jag bara skojar. Jag är morgontrött och inte druckit kaffe ännu.

MEN JAG BJUDER PÅ EN BILD PÅ MIG SJÄLV. JA, JA JAG VET AT JAG LÅVADE EN BILD TILL VÅR 2010, MEN NI FÅR SE EN BILD NU ÄNDÅ.



OCH EN TILL



OJ VAD JAG BJUDER TILL IDAG. DAGS O DRICKA KAFFE.

Erika

Sv: haha, men jag skrev ju att jag gillar hösten.. eller asså aa, det är något med den årstiden jag gillar ;P

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

GRATTIS!

attis

Gomorron vännen och grattis. Jag har nåt till dej här.

http://attisblogg.blogg.se/2009/september/kalas-pa-bloggen.html

Ha en toppendag.

Kram

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Sv: Haha jag tror nog chansen är otroligt liten att jag skulle bli någon bloggdrottning :)

attis

Men gums. Det var så lite så och du är värd det.

Kram

V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Sv: Haha! får väl börja köpa trisslotter, plötsligt så händer det ju säger dom ;)

Nettan

Ett jättegrattis på din dag idag !

attis

Tack goa vännen. Jag gillar din blogg jättemycket. Annars skulle jag ju inte läsa den. Du verkar vara en så härlig männska.

Kramen

Mia systeryster

GRATTIS på födelsedagen!!Kram

Anonym

Grattis vännen! Hade tänkt komma förbi men har blivit förkyld så jag får vänta tills jag är bättre.Vill ju inte smitta ner er.Men vi ses på lörda då borde jag vara frisk igen.Kram Veronica

Förvirrade Morsan

grattis! :D hur firas födelsedagen?=)

fredrica

hej, allt bra med dej? :)♥

d e n i s e

grattiiis! :)

tarja

Grattis!!!!

Tänker inte lova något eftersom jag läser din logg varje dag och har en stående länk till dig på min blogg

annsan_s

Hej!

Jag gick in via attis blogg! Jag vill önska dig en

jättefin dag på din födelsedag.



GRATTIS

thakock

Grattis!

jjessicab

Såg detta inlägg först nu när jag bläddrar tillbaka.. Har missat helt att du fyllt år för ett tag sen! Nu skäms jag nästan! Men GRATTIS i efterskott så mycket! - Och grattis i förskott till nästa år! :D