I DAG BÖRJAR DESPERATE HOUSEWIVES

Nu är det många serier som har säsongsstart och i dag är det DESPERATE HOUSEWIVES  tur. I dag är det dubbelavsnitt och jag kommer o bli fastklistrad framför Tvn. Någon annan som följer serien ?

Egoinas mamma

Sv: Jag tror du hade ångrat dig, vi bråkar precis lika mycket som alla andra.. :D

Gun

Jag tittar på det ibland men inget jag måste se. Greys anatomy är nog den enda serie jag absolut inte vill missa.

Felicia

Sv: Hejsan kolla om du är en av dem 5 :)

thakock

Det är inte säsongssartning av DH. Det är bara repriser från i vår.

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tryck på paus knappen vett ja ;DDD

Förvirrade Morsan

skulle vilja se, men får hoppas på reprisen... DH går inte riktigt hem hos sambon ;)

thakock

okei, dom körde repris idag för man inte skulle glömt förra ggn. Nästa vecka startar det. =)