LANDSSORG

Jessica kom till mig och var upprörd och sa: SESSY SÖNNEN (ni som inte kan bebisspråk:Tessy  sönder).
 Jag blev ju lite fundersam och tittade på Tessy och såg inget fel på henne.
 Då säger Jessica igen SESSI SÖNNEN och visar två små papperslapper till mig. Tessy hade  troligen gjort sönder de och nu var Jessica ledsen över det. Vilken landssorg... Att man kan bli så ledsen över såna saker.  Problem som verkar små för mig är jätte stora för henne. Vi har väl alla sina bekymmer.
 Men som tyr var inte Tessy sönder och små papperslappar tejpades ihop och syskona fick pussa o krama varandra. Tessy får väl bo kvar ett tag till. Vilken tyr för henne.



thakock

sv:gick på femman mellan 8-10 nu ikväll. Spännande var det!

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: tack så kul att höra:D

supersöta bilder:D

caroline andersson

sov sött <3

Emma

jo de tycker jag med:)

När du var gravid, var ditt sufusmått också lite högt med nått av dina barn då? Eller du låg inom kurvan?