MANNEN OM RÄDDA BARNEN


Jag visar mannen Rädda barnens shop och några tavlor jag har hittat där.

JAG: Älskling. Vad tycker du om de här tavlorna ?
MANNEN: Vad är så speciellt med de då ?
JAG: De är fina och sen går det nästan 500 kr till rädda barnen.
MANNEN: Kan inte de betala som har skrämt de då ?

Efter en liten stund...
JAG: Vad säger du om tavlorna då ?
MANNEN: Men vart ska du ha de då ?
JAG: Mn måste du alltid förstöra mina drömmar.

OM DU VILL STÖDJA RÄDDA BARNEN HITTAR DU MASSOR AV FINA SAKER I WEBBUTIK
TAVLORNA MED FINA TEXT HITTAR DU HÄR


PS.
Att hon  orkar. Jag är ju sjuk hon borde vårda mig istället för att köpa massa onödiga saker
mannen
tesz

Sv: hehe ja! :D

hur mår du idag då? :)

Anki

Hej igen



Om du vill så kan vi följa varandra via bloglovin??



Ha en bra dag

vesna

jaa :) Allt bra med dig?