NU ÄR JULEN RÄDDAD

Har inhandlat en julkalender på LIDL för bara 9.99. Nu är julen räddad.
Men jag är lite misstänksam att shokladet kommer o ätas upp innan veckan är slut och jag kommer o hinna inhandla minst 10 kalendrar till innan december. Jag skyller på LIDL.
Varför ska de börja sälja jul saker så tidigt ? Det är deras fel om jag inte kommer in i min klänning till jul.

moa<3

söt blogg<3

Mindy

Det var tidigt med jul kalenderna...bättre att vara ute i god tid än sista minuten...:) Oj det var mycket med en gång..Tur att man har 2 gånger här men jag har varit på 4 gånger eller samanlagt..

Mindy

Tycker att alla städer borde ha samma regler.Har fler kontroller pga att jag har en ängla dotter sedan innan ..Så de måste ha kontroll på mig i god tid så det inte går så fel som det gjorde sist..så det är skönt att de bryr sig..

Takai

svar;

awh, taaack <3

gör ju mina designer själv :>

sara

alllt bra?:D

Malin - Hockeyfruga

jasså, men då ska ja skicka lite sol till er! ;)

haha helt klart lidls fel hihihi inte lätt att hålla fingrarna borta;D

thakock

hehe, såg med att lidl redan hade massa jul grejor! :D