SAKER FRÅN `´RÖDA MATTAN´` KVÄLLEN

Jag har låvat o låvat, men nu ska jag visa upp det som blev inhandlat då.
´
VÅR JACKA OCH SKJORTA TILL CARMEN LY  FRÅN JC  30 KR STYCK
BÄLTE JC 15 KR


SKOR H & M 29:50
INBJUDNINGSKORT 10 KR
SMYCKEN 5 KR STYCK



ETT FÖRSÖK O KLÄ MANNEN 2 FÖR 200 PÅ INTERSPORT



EN PLÅTLÅDA FÖR ALLA FOTOGRAFIER FRÅN GREEN GATE 87 KR



VART JAG SKA HA DEN VET JAG INTE ÄNNY
198:50 PÅ GALERIX



GIPS TAVLA 49:50 GALERIX



HELLO KITTY TAVLA 149 KR GALERIX



MIRANDA BJÖRN  TILL NÅGON SPECIEL... VEM KAN DET VARA ?  98:50 GALERIX



EN BODY TILL JESSICA FRÅN CUBUS 79 KR - 20 %



MANNEN MIN VERKAR VARA VÄLDIGT SÄKER PÅ SIN COOLHETS GRAD...

thakock

usch ja....lönedagen är bra.....blir ju ullard nästa månad juh! =D

Egoinas mamma

Gillar plåtlådan, kläderna är inte helt min stil och inte min storlek heller... ;D

jjessicab

Fina saker! :) Helst Carmen-Ly´s kläder!



Sv: Bra! Jag måste nog ställa upp i valet och göra skolorna till en mindre tråkig plats! :P