LEGALISERA ALLT

Läste för några veckor sedan på aftonbladet att en supemodell tyckte att man ska tvinga alla mammor amma enligt lagen. Jag kan inget annat än hålla med. Och varför sluta där. Varför inte tvinga alla föda vaginalt . Alla kvinnor ska väga prick 45 kilo och vara 2 meter långa. Och alla som bryter mot dessa lagar får åka in till hotell gripen.
 Jag ska  börja  strecha mig för jag har en bra bit kvar tills 2 meter. Samt måste jag suga ut både fettet och hjärnan för att komma ner till 45 kilo. Bäst o sätta fart.


PS. Då blir det mest fett o suga
MANNEN

thakock

Men vad knäppt! =P

cecilia

Fullkomligt vansinnigt! Att det ska vara så många tyckare i farten hela tiden. Klart som fasen att folk ska få göra som de vill. Fram för fler valmöjligheter istället!

tarja

hahahah.. hade modellen sniffat för många vita linjer???

Isabel

Helt otroligt vad folk tycker egentligen. Nog för att man får tycka precis som man vill, men snälla lite vett i tyckandet också.