VISSA HAR PROBLEM MED HÅL

Har ni sett dena reklam ?



En kvinna har anmält reklamen för att det var diskriminerande, sexuellt. Varför då ? För osten har hål. Ni förstår vad hon menar med det. 
 Vill man anmäla någon reklam kan man anmäla vilken reklam som helst för alla reklam kan tänkas som diskriminerande. Eller är det bara hålen som är sexuellt störande kanske. Bilreklamen då ? Tänk själva på vilket hål avgasrören har och vad man kan stoppa i den. Eller vattenfalls reklam med två hål i väggen. Inte ens tala om politikernas reklam för de kan verkligen tjata hål i huvudet på en och då kan det ju bli hur äckligt som helst.
  Ja ni fattar. Vill man anmäla någon reklam kan man alltid hitta på anledningar. Och om det inte är hålen som stör då är det för smala, för feta, förlånga eller för korta människor, tuttar, fel hudfärg, för dyra produkter, fel budskap etc... Det måste vara jobbigt o se fel i allt.

PS. Vissa har för mycket fritid
MANNEN
cecilia

ja det där är riktigt knasigt faktiskt. men men man vet ju inte vem kvinnan som anmält är. kan ju vara en stackars mentalt störd människa som sitter och hittar på saker i sin egen bubbla. det verkar ju så iaf haha

sv: jo det är jag på bilden, visst är frisyren snygg. funderar på att ha den alltid faktiskt :)

Tessa

Vilken snygg blogg!!!!

Fröken M

haha... det är ju helt vansinnigt ! Ibland undrar jag varför folk ens orkar bry sig om sånna saker ! Från en sak till en annan, det är första gånger jag kikar in här, men du har en fin blogg som man blir glad av att besöka =) Ha en toppen dag !

Gun

Ja, det är så löjligt att man kan bli galen. Vissa tål ju ingenting.

Dikk Bluball

Om hon anmält denna reklam så funderar jag, har hon missat chipsreklamen: Dessa smakar lite som.... osså får man se olika företeelser som lätt går att gämföra med orgasm och manlig utlösning. När jag såg den reagerade JAG, men vem fan orkar sitta och anmäla sånt.