28:E DECEMBER

 Någon som har tröttnat på julmat ? Någon som har tröttnat på jul ? Det har Jessica. Det uttryckte hon tydligt när hon skrek i går att det recker nu med jul. För sig kom hon på senare att det var inte så tukigt med jul ändå,
 Jag  kommer aldrig o tröttna på jul. Jag älskar jul. Jag har väntat hela året för att få äta brunkål, baka pepparkakor och se hur barnen öppnar sina presenter. Det är så himla härligt med jul.
 MANNEN  däremot hatar jul. Han skulle nog  konventera hela familjen till islam bara för att slippa julen. Men för min skull står han ut med julbak, presenthögen och all denna julpynt jag hänger överalt. Jag gissar ju varför han står ut, men jag säger inget.....

Diana

Han står ut för att han älskar dig, vad annars? ;)

Tova

Hihi, en del av mig tycker också det är helt uunderbart med julstök, glögg, bakning och förberedelser .... samtidigt som en del av mig är ganska anti-jul, folk blir ju ofta mest stressade och köper en massa onödiga julklappar tills de blir panka ;P

Man får väl försöka hitta en balans mitt emellan kanske, hihih!

God fortsättning på er!