MÄM-MÄM MED BAJS ?

Vad är grejen med bajs ? Varför är småbarn så fascinerad av den? Den ser inte fin ut. Den luktar inte gått , men trots det tycker de om o gräva i den. Eller är det bara mina barn som har drabbats en bajs fixerande beteende ?
 De har alla grävt i blöjan när de har varit runt ett år. Jessica var den värsta. En morgon gick jag till henne(tror hon var ett år då) och det luktade bajs i hela rummet. Hela sängen var full och hon hade bajs på fingrarna och i hela ansiktet. Där satt hon jätte glad o sa MAMMA mäm mäm. Mamma tyckte inte att det var MÄM-MÄM. Mamma ville mörda någon.
 Så vad är det som är så fascinerande med denna bruna illaluktande fynd de gör i sina blöjor ??

INTE ÄR DET FINT INTE. INTE ENS I DENNA FORM. VÅRE DET ROSA OCH LUKTADE GODIS SKULLE JAG KANSKE FÖRSTÅ...JAG SA KANSKE...

Thakock

Haha, inte trevligt alls. Jag hade dött om jag sett det :P



Godmorgon!



sv:Jaa, visst var dom! =)

Cecilia tipsar

det är inte ofta men då och då är jag sjuuuukt glad över att jag inte har några barn :)

Ellis

Bajs må lukta, o va äckligt, MEN FY FAN VAD JAG ÄLSKAR BARJHUMORN! HAHAHA