GOD JUL

Först o främst fy på mig att jag inte har önskat er GOD JUL. Hoppas ni kan förlåta mig. Och om ni redan håller på o förlåter mig en massa får ni även förlåta denna urursla upptatering. Eller närmare sagt saknad av inlägg. Jag har haft så lite tid för bloggen de senaste tiderna och nu när min mamma är här har det spårat ut helt. Man har inte tid o skriva varken roliga eller sergösa inlägg. Bloggen faller och det märks på läsarantalet. Inte att jag hade en himla massa läsare, men vad kan man vänta när man nästan adrig besöker andras bloggar. Och jag är en sådan människa som vill ge allt eller inget så det lyat mot INGET håll nu. Kanske dags o lägga ner skiten ? Men vi får ta en dag åt taget och i kväll skulle jag bara säga GOD JUL. I morgon kommer jag troligen inte blogga, men vi får se hur det blir på söndag, men troligen inte..
 Hoppas att ni har haft en jätte härlig julafton i alla fall och att ni har ätit upp all prinskorv o sillsallad..

RULLA, RULLA LITEN(läs: jätte) BULLA..

Ellis

God jul! :)

Ama de casa

Ha en riktigt fin fortsatt jul och ta det lugnt!



Dom allra flesta av oss har inte så mycket tid för bloggen nu i juletid. INTE lägga ner, pausa lite så kan du komma tillbaka när det inte är lika mycket runt ikring dig :-)

Kram!

Thakock

Det blir så när man har fullt upp och har man rätt till! =)

God fortsättningen!