GOD JUL

GOD JUL TILL ALLA. Tycker ni att jag är tidigt ute ? Nej, jag är sent ute. Jag har redan fått massor av God jul önskningar. Diverse företag verkar tävla om vem kan önska god jul först till sina kunder så nu vill jag vara först i blogvärlden. Jag kan ju inte bli störst och jag kan inte bli bäst, men något ska jag ju duga till så nu är jag FÖRST o önska GOD JUL. YES !!!
 Och nu ska jag åka till loppis o lufta hjärnan lite så att jag kan skriva lite serigösare och mer meningsfulla inlägg..eller not.
LIENE

sv: ja den ser ju jättejulig ut så:D



Dock tycker jag det är för tidigt med att säga god jul.

Cecilia tipsar

hahaha god jul! och glad påsk! ha! där tog jag över tronen som först :p

Thakock

Hahah! God jul!



p.s Jag börjar bli en annnninnnnggggg orolig...Har du fått mitt julkort jag skickat till dej?!?!

Ama de casa

GOOOOD JUL till dig med :-)



sv: Jo, det finns svenskt lösgodis hemma i Torrevieja också, men inte alls i samma utsträckning...

(jo, du ser rätt, jag ligger låååångt efter med kommentarer :-) )