JULKLAPPSTIPS 9 - PLÅTBURKAR

Lika beroende som jag är av kaffekoppar är jag nog av plåtburkar/askar. Man kan förvara allt o ingenting i de. Det finns så många vackra plåtburkar både gamla och nya. På diverse loppisar och på tradera kan man hitta riktigt fina plåtlådor.
 Man kan ju fylla en vacker plåtburk med pepparkakor eller något annat gott och ge bort som present. Varför inte göra egna ljus och packa de i en vacker plåt ask ?
 De flesta nya lådor har jag köpt på
Pandurohobby. Deras Tilda serie har billiga och jätte fina plåtburkar. Men burkar från GREENGATE, REX, DARRIERE LA PORTE, BOMBADELL OCH HOUSE DOCTOR  är mina storfavoriter, men de är lite dyrare så man får smörja lite extra mycket innan man får köpa några sådana.

Fina plåtburkar hittar du även här i
  LYXIGA PLÅTBURKAR.SE(man kan köpa saker från r olika butiker, ansiktsfärg.se,barnpyssel.se, roligaspel.se och änglaspel.se och man betala bara en frakt. Smart va?)
 Jag önskar till mig just nu dessa burkar från GREENGATE som jag hittade på CAR MÖBEL





Cecilia tipsar

å jag älskar också plåtburkar! på tal om tildaserien så säljer min mamma en helt ny tildaask på tradera just nu. du hittar annonsen på min blogg. tror den fortfarande ligger på 25 kr faktiskt. billigt som attan! ja se, nu är cecilia igång och tipsar igen. kan inte låta bli :)