VI SKA TA ÖVER KOMMUNHUSET

 I går kom   THAKOCK  på att det är lika bra att hon o jag tar över Kumlas kommunhuset. Sämre jobb än de som sitter där kan vi knappast göra. Enligt hennes rekomendationer har vi värvat nya medarbetare(de vet inget om det, men vi tänker inte fråga. Det är bara att de tar emot sin nya anställning. Den kommer ju den höga kommunala lönen så klart som plåster på såret)
 Så
ELLIS ska bli vår nya jurist, GUN ska jobba med maten(tillsammans med Thakock).Sen är ju Gun så konstnärlig så hon kan fixa ihop nytt konst till kommunens väggar vilket kommer så klart kosta minst 5 miljoner kronor styck. Vi har hört att SVORKAN kan det med ekonomin så hon blir ekonomiansvarig. 
 Jag vet ju att ingen av de bor i våran kommun så det är långt o pendla till jobbet, men det gör inget. Ingen fysisk närvaro krävs. Vi lever i moderna tider så vi ska styra kommunen via nätet och ha massor med telefonkonferencer.
 Men oavsett vem gör vad och hur bra vi gör det är en sak säker vi kommer o ha det så i helsike roligt på jobbet....



Thakock

Hahhahahah så helt jäkla lovely! =D

Svorskan

Hahaha! Jag ställer helt klart upp. Vem vill ha dubbel lön? ;D

Ellis

Hahaha im on it!

Cecilia tipsar

jag avgudar den här filmen! den är så himmelens härlig!! och förresten, jag vill också vara med och jobba på kommunen! kan vara rådgivare och tipsa er hela dagarna om ni vill :D

Anonym

Haha har ni nån arbetsuppgift till mig oxå? Jag har hotell och restaurangvana och butiksvana.

Veronica

Thakock

Ser ut som vi får ihopa fler folk ju ;D

Gun

Jag är med! Självklart! Och jag tar gärna dubbel lön också.:D