14:E FEBRUARI

God morgon. Alla hjärtans dag i dag. Någon som har missat det ? Det har inte min familj. Jag har terroriserat de med både tårta o presenter. Klockan åtta fick alla kliva upp och äta tårta o öppna presenter i våran säng. Stackars familj..




NÅGON SOM ÄR MORGONTRÖTT ?




GE MIG MIN  PRESENT....



BROTTOM, BROTTOM.....



SKIT I PRESENTEN..GE MIG EN SKED ISTÄLLET..



HAHA  JAG HAR EN ÖVERRASKNING TILL DIG..



VA ? FYLLER JAG ÅR IDAG ?



BROTTOM, BROTTOM, BROTTOM...



VA ? INGEN MOBIL ?



TITTA NALLE.. MEN VAR ÄR NALLEBAJS ?





NU SKA JAG SKRIVA VEM JAG ÄR KÄR I..






ÄTA UPP NALLEN



ÄR DET MINA FÖRÄLDRAR ? SKOJAR NI ?



PRESENTER TILL MANNEN

thakock

Naww, så mysigt!

Sofie

fin tårta o söta presenter :) hoppas ni får en riktigt bra alla hjärtans dag :)

Gun

Vad gullig du är! Men får aldrig du några presenter? Det skulle du verkligen vara värd så fint som du ordnar för din familj hela tiden.

Moa

Ha en bra alla <3 dag! Puss.

Gabriella

ne så söta barn du har,

ha en bra alla <3 dag! :)

Millah

Gud vad mysigt :) kramar

LINDAVIOLA!

sv; Tror de tär olika på olika datorer. Men på min dator är det en knapp på höger sida där uppe på tangentbordet, haha.

emma

hej vännen:) Oj, har du bakat den tårtan. Vad fin den var:)?

Gud vad sator Tessy har blviit! Kan hon gå nu:)??

Ni får ha en super mysig alla hjärtans dag:d

kram

Josefine- mamma till Olivia

Vilken mysig morgon och vilken tröttis Jesscia var.

Inget fel att gå upp och få presenter och tårta :)