16:E FEBRUARI

God morgon. Försökte o komma in på bloggen tre timmar i morse och det gick inte o logga in. så tröttsamt. Vad arg jag blev. Jag skulle ju ha berättat så mycket roligt, men nu strejkar jag. Så inga roliga historier i dag. Ska bara önska en god SEMLA dag till er. Om någon har en semla över kan ni skicka den hit för mannen jobbar i dag och då kan ingen köpa en till mig. Jag vill ju så ha en SEMLA. Jag VILL, JAG VILL.....

Malin

Jo jag ska göra det :) Håller på att greja med en heeelt annorlunda design ;) Får se hur det blir :)

attis

Hallojsan på dej. Då kan vi strejka tillsammans. Det var tydligen något jäkla systemfel. Så typikst när man kommit på nåt bra att skriva. Ha det bäst.

Kramen

Mamma mina

Ska fixa 2 goda semlor tills i kväll..Ha en skön tisdag..

Sarah

Om jag visste i vilken stad du bodde i kunde jag kommit med ett gäng på direkten, kan menar, så kan jag stalka dig också lite :)

ABSSOLUTAARNELA

ja visst är det! =D

Hur mår du idag? :D

attis

Jag är inte heller så intresserad men ibland kikar jag på ändå.

Kramen

patricia (tävling pågår)

jag kunde inte heller logga in på blogg.se, fast det va igår.. men iaf, det krånglar så mycket nu för tiden :o

Malin-mmcs

Synd att det är så långt mellan oss annars hade du kunnat komma hit på en fika med hemmagjorda minisemlor ;)

Bitterfittan

i think so ;)

Josefine- mamma till Olivia

Synd att man inte kunde skicka här igenom, har semlor kvar då lillebror kom över med semlor och så hade vi köpt ;)