2:A FEBRUARI

God morgon till världens klokaste människor. Här är en kyckling utan huvud som springer runt som en galning och vet inte vart hon ska börja.. så mycket man ska göra i dag. Men först måste jag klä mig, ge mig ut till snödrivorna framför huset och försöka gräva fram en pulka till Carmen Ly. Någon som har sett den ?


                                               Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Bilder
Diana

God morgon! Du är verkligen uppe med tuppen och orkade blogga gjorde du med.



Sv: Jag kan förstå om man tycker tjocka är äckliga, men denna bruden var rädd för kraftiga... vilket jag inte fattar.... :) Jag är väldigt stor och lider av det, folk borde inse att det är en sjukdom precis som anorexia och bulimi.

attis

Nej jag har inte sett den. Här är det full snöstorm idag. Faen så less man blir. Anmäl dej till en gitarrkurs. Det är jätteskoj. Ha det bäst.

Kramen

sanne-madeleine

sv: jaa;)