7:E FEBRUARI

Som sagt våran bröllopsdag i dag. MANNEN  fick blommor och  frukost i sängen...



Och en hemlig present fick han...



OK kanske inte så hemlig..



DET VAR JU FILMER, VAD ANNARS

DET BLEV FRUKOST I SÄNGEN MED MANNEN...



.. OCH EN BILD PÅ MIG TILL ER SOM KLAGAR ATT DET ÄR ALLDELES FÖR LITE BILDER PÅ MIG. SÅ SER JAG UT PÅ MORONEN, OSMINKAD O TRÖTT...



....OCH EN BUSIG JESSICA MED KRIGSMÅLNINGAR FRÅN GÅRDAGEN...











 Nu har solen kommit ut. Vi har skottat snö, fått ryggskott och nu blir det bullbak.
Victoira ♥

sv: Jo visst :)



grattis till bröllopsdagen! :) hoppas ni får en fin dag! :)

Neli

Hihi ja den är jättemysig :D Köp sån till dina barn haha. Dem skulle älska den. Finns på kappahl :)



Hoppas att du får en bra söndag. Kram



P.S Va fin du var utan smink. Så naturlig :)

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha jag tror att jag avstår, men jag förstår att man flyger upp ur sängen då! :)



Grattis på eran bröllopsdag :) Och den lille såg ut som ett busigt troll!

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; åh, men tack så hemskt mycket!

karolinajonsson

haha ja ^^ måste man så måste man! :)

Sandra

Grattis på bröllopsdagen!!! Gud vad mysigt!! xx

vesna.blogg.se

härliga bilder=)

Becka

Åh, GRATTIS på bröllopsdagen! Hur länge har ni varit gifta?



Fick inte du något av din man??

Vanilla

Grattis på bröllopsdagen! :-)



Kramar

Diana

Grattis på bröllopsdagen! Det såg jätte mysigt ut! Vad fick du för något då? Börjar det på bling och sluter med bling? :)



Sv: Jag är van vid sömnbrist, tyvärr. Jag sover nästan alltid jätte dåligt och på tok för lite.

Thakock

Vad fick du då?



Mysigt det ser ut



aw - gotlandstöis ツ

söööt unge :D

Erika

sv: Vad bra :)

Em

Hahahaha! Vad underbart busig Jessica ser ut på fotona! Du är jättevacker, otroligt att du inte har smink!! Men din man måste du slå i huvudet med något hårt!! Det är liksom meningen att han skall se glad och lycklig ut!! ;)

Sv: Egoina har besök över helgen, så vi tar middag i veckan i stället.

Bitterfittan

grattis till er (:

Pernilla

Grattis och såå söta och fina bilder =)

Linda - ndaiL

va mysigt :D

N I L M A

får väl gratulera er på bröllopsdagen då :D vad söt flickan var :D

Jennie

grattis till er :)

MyzaaaN

tackar så mycket :D söta bilder ;)<3

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja verkligen!

Grattis till er :)

Qb

härluga bilder!

Angelica

Grattis till er och otroligt söta bilder på dottern..

Anonym

Tjenis! Vill du tjäna pengar på din blogg? :) Gå in på min blogg för tips, det handlar alltså om annonsörer osv, Vi kan hjälpas åt! :) Behöver så många som möjligt, och det gör så vi tjänar mera. Tjänar ungefär 5000-10.000 i mån! Så utan tvekan, hör av dig, ni andra också. Mvh Caroline

Trees

Vilen söt blogg:) Grattis till er på stora dagen!

Josefine- mamma till Olivia

Du är så fin!



haha Jessica är så härligt busig och söt! :)

Jessica

Grattis! - Så här litegrann i efterskott! :)