9:E FEBRUARI

God morgon. Tisdag i dag. Kaffe i dag. Mat i dag. Bus i dag. Tvätt o städ i dag. Sortera o rensa i timmar.... Neeeej trodde ni det? Nej, ligga på soffan o äta praliner istället. Låter väl mycket bättre.

__________________________________________________________________________

BUSIGA JESSICA SOM HAR ÄTIT UPP MINA TÅRT DEKORATIONER OCH BLIVIT KLADDIG.








annsan_s

Godmorgon! Varför inte, praliner är gott! Allt det andra gjorde jag i går! Kram

Sara - Alicias mamma & gravid

Här blir det med städa.. kankse den lilla vill komma ut då? ;P

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

bra tips!

attis

Det låter som ett bra alternativ att ligga på soffan och äta praliner. Så rackarns härliga bilder. Jag har recpet liggandes överallt och hittar dem aldrig när jag ska ha dem så därför kom jag på detta. Skoj att du vill dela med dej. Ha en toppen soffdagfniss

Kramiz

emma, ung mamma åt julia [foto]

tack! ;D vilken sötnos på bilderna :D

JenU♥

Sv; Japp, ibland hinns det med mycket =)

Gun

Det låter bra! Det gör vi!:)